Monday, December 19, 2011

Blood Test...Aku serik!!!

Hari nie g wt bl00d test...da 1thn berkhidmat utk c0mpany s0 bole la wt test F.O.C. bkn senang nk dpt free2 dr c0mpany skang ni (kedekut di0rang nih)...kekeke...da ade peluang...ape lagi...rebut laaa (lari2 g amik b0rang~)...hehehe...

Kejap je pr0cedure nye...TAPI!!! Tapi???  Haa...kne plak staff yg amik sample darah tu x pr0...argHHHhhh...k0rang b0le bygkn x situasi nk amik darah tu da la menggerunkn...kne plak staff x pr0...adeHhh...mmg malang nasibku... 

Biasanye relax jer ble kne c0c0k amik darah...tapi kali, rse nk menangis pn ade...Tuhan je yg taw...Ade ke staff tu c0c0k kt salur darah b0le plak x kena...Ad0iiiiiii!!! da x dpt tu...die t0j0h2 plak nk kasi kne jgk...pehtu bleh plak die tnye knape x dpt ye? HELL000!!! Please WAKE UP, I yg nk amik darah or U yg nk amik? Mne la I taw...tu kn keje U...pissed off!!! Klo la b0le ckp kt die cmtuu...puas cket hati...tp, x ckp pn..hati jer yg berkata-kata...kih kih kih...ade bran ke aku nk ckp cmtu? haha...mestila x...

Die pn at last give up...sampai lengan aku pn da naik lebam...si0t laaa...SAKIT wei...
dah tu, die g c0c0k plak kt salur darah yg lg 1 pas aku tunjuk kt die, aku ckp cbe amik kt sini(jari tunjuk kt urat yg timb0l tuh)...skali c0c0k jer da b0le sedut darah aku tuh...haiii xkn la sampai nk kne aku tunjuk baru menjadi...kl0 taw awal2 lg aku tunjuk siap2 kt die...xde la sakit2 n lebam2 tgn aku tuh.... sian tgn aku... 

Bkn aku jer kne cmni...membe sorang g pn kne kes cmni....die kne 22 blah tgn...kanan ngan kiri sbb staff tu ckp darah die x cukup, pas amik blah kiri staff tu amik blah kanan plak...bkn sbb darah x cukup...ko yg x reti amik darah...b4 nie el0k jer membe aku tu amik darah...ni bkn 1st time die wt bl0od test... Mmg nasib kit0rang x bpe baik laaa.... 

P/s: Patut la pagi2 buta dlm tren aku rse nk menangis...ade mende menyakitkn nk jd,,,ish3...aku serik dah... No more fr0m an amature, FULL STOP.

No comments:

Post a Comment